





















Την Πέμπτη 23 Απριλίου 2026 στο πνευματικό κέντρο του Δήμου Μεγαλόπολης ο Πολύβιος παρουσιάστηκε η μουσικοθεατρική παράσταση “Η Δική του Αλκοόλ”. Μια παράσταση στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού ομίλου “Δημιουργική μάθηση” και των δράσεων για τον ενεργό πολίτη. Με κριτική σκέψη, φαντασία, με χιούμορ και το τραγούδι ως όχημα οι μαθητές προσέγγισαν ένα μεγάλο κοινωνικό πρόβλημα, την κατανάλωση Αλκοόλ. Στόχος αυτής της προσπάθειας ήταν το σχολείο να είναι ένα σχολείο ανοικτό στη χαρά και καταφύγιο δημιουργικής χαράς. Η παράσταση άφησε μια γλυκιά ζάλη συναισθημάτων, τονίζοντας τις συνέπειες του αλκοόλ στον άνθρωπο.

Την Πέμπτη 23 Απριλίου 2026 στο πνευματικό κέντρο του Δήμου Μεγαλόπολης ο Πολύβιος παρουσιάστηκε στους μαθητές του Γυμνασίου το πρόγραμμα “Μαθαίνω για το Ποδηλατο”. Το πρόγραμμα παρουσίασε με απλό και κατανοητό τρόπο την ιστορία του ποδηλάτου ενημέρωσε τους μαθητές/τριες για τους κανόνες του ΚΟΚ που αφορούν το ποδήλατο με στόχο να εμπνεύσει τα παιδιά να αντιμετωπίσουν το ποδήλατο ως ένα εναλλακτικό μέσο μετακίνησης.



Ευγένιος Ντελακρουά, “Έφιππος Έλληνας Αγωνιστής“, 1856
Έργο του κορυφαίου Γάλλου ζωγράφου Ε. Ντελακρουά, το οποίο απεικονίζει έναν αγωνιστή της Ελληνικής Επανάστασης, αναδεικνύοντας τον ηρωισμό και τη δραματική ένταση της στιγμής.

Θεόδωρος Βρυζάκης, “Η Ελλάς Ευγνωμονούσα“, 1858
Στον πίνακα, η Ελλάδα απεικονίζεται ως στεφανωμένη γυναίκα, η οποία εκφράζει την ευγνωμοσύνη της προς τους αγωνιστές της Επανάστασης του 1821.








Το τμήμα Γ2 του Γυμνασίου Μεγαλόπολης βραβεύτηκε στο μεγάλο εκπαιδευτικό διαγωνισμό ανακύκλωσης ως πρωτεύον σχολικό τμήμα του Δήμου Μεγαλόπολης. Το έπαθλο ήταν ένα (1) Smartwatch για κάθε μαθητή του σχολικού τμήματος.





Το Γυμνάσιο Μεγαλόπολης με πνεύμα συλλογικό και αποτέλεσμα δυνατό, συμμετείχε στη δράση “Μπαίνω στη θέση του άλλου και λέω όχι στη βία και στον σχολικό εκφοβισμό”. Συμβολικά έσπασαν τα μπαλόνια, έσπασαν την σιωπή. Οι μαθητές συμμετείχαν σε βιωματικές δράσεις και τραγουδώντας έδωσαν το σύνθημα “Μίλα Τώρα”. Μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικοί έκλεισαν την εκδήλωση με ένα χορό δίνοντας τα χέρια αγάπης ανά τμήμα, ανά τάξη, όλο το σχολείο στο τέλος χορεύοντας, γιατί ο χορός συμβολίζει την ομάδα. Όλοι μαζί πιασμένοι χέρι χέρι θα είμαστε πιο δυνατοί.
















(από το Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων Α & Β Δημοτικού)

Οι μαθητές του σχολείου μας συμμετείχαν στο πρόγραμμα “Ευαισθητοποίηση και Ενημέρωση του μαθητικού πληθυσμού για την Υγεία και την Υγιεινή της Εμμήνου Ρύσεως” από το Ινστιτούτο Κοινωνικής και Προληπτικής Ιατρικής (ΙΚΠΙ)



