

















Ιστορία Γυμνασίου Μεγαλόπολης
Το Γυμνάσιο Μεγαλόπολης λειτούργησε το 1918 αρχικά σε νοικιασμένο κτήριο. Με δαπάνες των Μεγαλοπολιτών της Αμερικής χτίστηκε νέο κτήριο, στη θέση του σημερινού Γυμνασίου. Θεμελιώθηκε το 1926 από τον Αρκά Πρωθυπουργό Αλέξανδρο Παπαναστασίου.

Το κτήριο αυτό καταστράφηκε στο σεισμό του 1965. Στη θέση του ανεγέρθη το σημερινό συγκρότημα του Γυμνασίου και του Γενικού Λυκείου Μεγαλόπολης το οποίο με τη σημερινή του μορφή λειτούργησε για πρώτη φορά το 1971-1972.
