Παρουσίαση του προγράμματος “Μαθαίνω για το Ποδήλατο”

Την Πέμπτη 23 Απριλίου 2026 στο πνευματικό κέντρο του Δήμου Μεγαλόπολης ο Πολύβιος παρουσιάστηκε στους μαθητές του Γυμνασίου το πρόγραμμα “Μαθαίνω για το Ποδηλατο”. Το πρόγραμμα παρουσίασε με απλό και κατανοητό τρόπο την ιστορία του ποδηλάτου ενημέρωσε τους μαθητές/τριες για τους κανόνες του ΚΟΚ που αφορούν το ποδήλατο με στόχο να εμπνεύσει τα παιδιά να αντιμετωπίσουν το ποδήλατο ως ένα εναλλακτικό μέσο μετακίνησης.